کد خبر : 1302333 | 17 بهمن 1394 ساعت 19:26 | 28.2K بازدید | 0 دیدگاه

فوتبال از سیاست جداست

گل محمدی: راهکار مناسبی برابر پرسپولیس داریم

سرمربی ذوب آهن با حضور در نشست خبری به تشریح شرایط تیمش پیش از دیدار برابر پرسپولیس پرداخت.

گل محمدی: راهکار مناسبی برابر پرسپولیس داریم
به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که روزگاری در ترکیب و نیمکت پرسپولیس حضور داشت بار دیگر روبروی این تیم قرار خواهد گرفت. او در نشست خبری پیش از این دیدار درباره شرایط تیمش  صحبت کرد و البته در ابتدای این نشست گفت: قبل از هرچیز جا دارد یادی از بازیکن فقید پرسپولیس هادی نوروزی کنم. در هر صورت بازی های نیم فصل دوم خیلی شبیه به فینال است و هر بازی حساسیت خاص خود را دارد.

روند رو به رشدمان را ادامه می دهیم
هر گلی در این بازی می تواند گامی به سوی پیروزی باشد و امیدواریم روند روبه رشد ما ادامه پیدا کند. این سه امتیاز برای ما و پرسپولیس بسیار اهمیت دارد و بازی حساسی است. این بازی به تیم ها کمک می کند که روند خود را بهتر کرده و از نظر روحی وروانی به شرایط بهتری برسند.پرسپولیس بازیکنان تاثیرگذاری به خصوص در خط حمله دارد که آنها می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند. فکر می کنم ما در دفاع توانسته ایم خوب عمل کنیم این مساله کار را برای تیم های دیگر دشوار می کند.

بازی تماشاگر پسند در اولویت ما قرار دارد
امیدوارم که بازی تماشاگرپسندی باشد و دیدار این دو تیم دیداری جذاب و دیدنی شود. امیدوارم تماشاگران از بازی لذت برده و هر تیمی که سزاوار برد است به برتری دست یابد. هواداران در بازی با استقلال پرشور بودند و با آمدن خود دلگرمی زیادی به ما دادند امیدوارم در بازی با پرسپولیس هم هواداران با همان حرارت به تشویق بپردازند.

با تمرکز می توانیم به گل دست یابیم
 فکر می کنم هر دو تیم از آمادگی خوبی برخوردار هستند. ما برای گلزنی باید تمرکز خود را بالا ببریم. اگر یک تیم گل می زند یا نمی زند این بیشتر به تمرکز در ضربات آخر بستگی دارد. وقتی یک مهاجم به گل برسد تیم از نظر روحی و روانی به شرایط خوبی می رسد و این روند ادامه می یابد. بازیکنان ما موقعیت های خوبی ایجاد می کنند. امیدوارم که بازی گل داشته باشد.

دلیل ناکامی در گل زدن به استقلال؟
 این مساله بیشتر به موقعیت سازی برمی گردد. متاسفانه در بازی با استقلال موقعیت های ما گل نشد اما در بازی های آینده بچه ها از موقعیت های خود استفاده خواهند کرد.

دفاع از بازیکنان تیم جوان ذوب آهن
اکثر بازیکنان ما جوان هستند و همه آنها خوشبختانه انگیزه زیادی برای بازی دارند. تفاوت های زیادی بین بازیکنان ذخیره و بازیکنان اصلی تیم وجود ندارد. رضا بازیکن خوبی است اما از بازی وی مقابل استقلال راضی نبودم. با این حال او می تواند یکی از نفرات تاثیرگذار ما در آینده باشد. محمدی، قنبری و عباسی مصدوم هستند و به بازی نمی رسند.

دلیل غیبت حسن زاده برابر استقلال؟
دلیلی نمی بینم درباره بازی های قبلی صحبت کنم. بازیکنان ما در یک سطح قرار دارند و هر بازی شرایط خاص خود را دارد. شرایط هر بازی است که سبب می شود تعویض های خود را برمبنای آن انجام دهیم.

عملکرد ذوب در آسیا؟
فوتبال از سیاست  جدا است و امیدوارم تصمیماتی گرفته شود که به نفع فوتبال ما باشد عربستانی ها به دنبال این هستند که رابطه فوتبالی را هم بهم بزنند.

راهکار مقابله با پرسپولیس
خط هافبک و دفاع ما باید به خوبی خود را برای بازی دفاعی و یارگیری آمده بکند.  اینها همه به مساله دفاع تیمی خوب برمی گردد.در بازی با پرسپولیس صددرصد فشار زیادی به دفاع و دروازه بان ما وارد خواهد شد. اما امیدوارم بتوانیم با دفاع خوب مقابل حملات احتمالی پرسپولیس مقاومت کنیم.

دیدگاه‌ها